دکوراسیون اتاق والدین

طراحی دکوراسیون داخلی - این ایده نیز جزو ایده های مرسوم در دکوراسیون اتاق مستر است که منهای تاثیرات قابل توجهی که به لحاظ روانشناسی، در گردش انرژی، دارد، به جهت آنکه بخشی از احساس نیاز فرد به دیده شدن را برای وی تامین می کند، به طور کلی، احساس خوبی را در اتاق ایجاد می کند.
اتاق پدر و مادر یا اتاق زن و شوهر که در اصطلاح به آن اتاق مستر – master هم گفته می شود، یکی از فضاهایی است که می توان با ایده های خلاقانه آن را به فضایی دلنشین و متناسب با سلیقه افرادی که قرار است لح یکی از اقداماتی که به تازگی برای طراحی اتاق مستر رایج شده و جزو ایده های بسیار جالب هم است و از طرف کسانی که برای طراحی اتاق خود به دکوراتورهای حرفه ای مراجعه می کنند، مورد استقبال واقع شده، استفاده از نقاشی روی سقف اتاق است. این نقاشی ها می تواند با توجه به سبکی که دکوراسیون بر مبنای آن طراحی می شود، متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است فردی از نقش آسمان روی سقف اتاق استقبال کند، فرد دیگر از نقوشی مانند خطوط درهم و برهم استقبال کند یا هر نقش دیگر!
اما آنچه بیش از هر نقش دیگری در مورد سقف اتاق مستر مرسوم شده و به نظر زیباتر از دیگر نقش ها هم هست، آسمانی تاریک با ستاره های روشن است که با استفاده از لامپ های کوچک ریز به عنوان ستاره، طرح زیبایی را برای سقف اتاق ایجاد می کند. بر اساس تجربه، تاکنون هر کس به هر شکلی از این طرح استفاده کرده است، طرحی زیبا ایجاد شده که کاملا با سلیقه فردی که دکور برای وی انجام می شود، همخوانی دارد.