رنگ/طراحی غرفه

تاثیر رنگ و طراحی غرفه 19 درصد است. غرفه ای که به خوبی طراحی شده باشد عاملی قوی برای ماندگاری در ذهن دارد. رنگ و طراحی غرفه عوامل قابل کنترلی هستند که در هر شرکتی فرق می کنند. در حالی که ماهرانه ترین طراحی ها گرایشی در جهت افزایش ماندگاری در ذهن ایجاد می کنند اما هزینه و ROI بار دیگر عواملی هستند که باید مد نظر قرار بگیرند. طراحی برای شرکتهایی بسیار حائز اهمیت است که نمی توانند محصولات یا خدمات خود را در غرفه به نمایش بگذارند. ملاحظه اصلی طراحان باید این باشد که پیامهای فروش و محصول شرکت را متناسب با نیازهای تصمیم خرید بازدیدکننده ابلاغ کنند.
اکثر شرکتها باجه های اطلاع رسانی را در طراحی غرفه خود می گنجاند که به منزله ابزاری مفید برای جمع آوری کارتهای ویزیت، ارایه بروشور ... عمل می کند. پرسنل این باجه اطلاع رسانی باید کسی باشد که در خصوص محصول اطلاعات و تجربه لازم را دارد
شواهد اخیر دال بر این حقیقت هستند که تابلوهای داخل غرفه وقتی به عنوان فهرست سازی محصول استفاده می شود تاثیری مثبت بر ترافیک غرفه دارد و می تواند علاقه به محصول را ایجاد کند. مثلا تابلوهای برجسته ای که در طراحی غرفه تلفیق شده اند می توانند بازدیدکنندگان علاقمند به محصول را به خود جلب کنند در حالی که شاید بدون وجود این تابلوها از غرفه بازدید نمی کردند.
نتایج این تحقیق برای طراحان و سازندگان غرفه مفید است تا تولید سودبخش ترین غرفه به مشتریان کمک کنند. شرکت غرفه ساز