غرفه ارایی نمایشگاه

با توجه به رشد روز افزون علم و آموزشهای کوتاه مدت ، مرکز توسعه آموزشهای مجازی پارس با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امر مقاله آموزشی مدیریت طراحی و غرفه آرایی نمایشگاه را طراحی و در دسترس علاقمندان قرار داده است.
طراحی غرفه و ساخت یک غرفه آرایی نمایشگاه امروزه اهمیت بسیار زیادی برای اغلب شرکتها دارا میباشد . زیرا با تخصصی شدن نمایشگاهها در سالیان اخیر و خیل شرکتهادر هر نمایشگاه با موضوعات مرتبط باعث گردیده است که برخی از شرکتها با یک برنامه ریزی بسیار دقیق حضور پر رنگتری را در یک نمایشگاه از خود به نمایش گذارند . و این موضوع تنها به تولیدات آنها مربوط نمیباشد .براحتی می توان با یک غرفه آرایی مناسب به اهداف مورد نظر از شرکت در نمایشگاه رسید.
اینکه چگونه ارتباط مناسب تر و قوی تری با بازدید کنندگان برقرار کنیم یکی از دغدقه های مدیران فروش میباشد . در واقع اینکه چگونه تدبیری بیاندیشم که درصد بیشتری از بازدید کنندگان را جذب محصولاتمان و فعالیتهایمان کنیم یکی از مهمترین مسائلی است که پیش از حضور در یک نمایشگاه باید با آن اندیشد . برای داشتن بازدید بیشتر از غرفه خود باید تدابیری بیاندیشیم که بیشتر دیده شویم . در این دوره آموزشی با نحوه طراحی و غرفه آرایی آشنا می شوید.

پیش از طراحی و غرفه آرایی لازم است از مواردی که پبیش نیاز این امر محسوب می گردند مطلع گردیم.سازمان دهندگان برای معرفی نمایشگاه و جلب توجه عموم، تلاشهای وسیعی به عمل می‌آورند. شما به عنوان شرکت کننده نیز با اقدامات خود می‌توانید این تلاشها را به نفع خودتان هدایت کنید. بخاطر داشته باشید:
هر غرفه نمایشگاهی، هنگامی موفق قلمداد خواهد شد که بتواند بیشترین تعداد از مناسب‌ترین بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کند؛ آنگاه این بازدیدها را به نتایج مطلوب منتهی سازد.
اگر نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار باشد، حضور عده زیادی افراد متخصص امری حتمی خواهدبود. این امر، در مورد نمایشگاه‌های تخصصی بیشتر صدق می‌کند.
اگر یک نمایشگاه خوب سازمان یافته باشد، بهترین امکانات را برای نفوذ به بازارهای جدید و توسعه و گسترش بازارهای پیشین برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌سازد. که این امر از هیچ راهی به این خوبی حاصل نخواهد شد.