نحوه ی چیدمان در دکوراسیون فروشگاه

طراحيدکوراسيون داخلي فروشگاه پوشاک شيک و مدرن نقش بسيار حائز اهميتي در جذب و انتخاب صحيح و رضايت مشتري دارد.اولين نکته براي طراحي فروشگاه پوشاک ، توجه به نوع محصولات و همچنين متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهميت بسيار زيادي در نوع طراحي دارد.دومين نکته توجه به دو بخش مجزاي دکوراسيون داخلي فروشگاه و همچنين ويترينِ آن است ، که بايد هريک را با برنامه ريزي و اعمال نکات مهم دکوراسيون طراحي نمود.

نحوه ي چيدمان در دکوراسيون فروشگاه

در يک فروشگاه پوشاک بايد به اين نکته توجه نماييد که دکوراسيون بايد به گونه اي باشد که انواع پوشاک نمايش خوبي داشته باشند و براحتي براي مشتري طرح و مدل آنها قابل رويت و دسترسي باشد تا موجب رضايت و خريد مناسب وي شود.در طراحي دکوراسيون فروشگاه کيف و کفش به دليل کوچک بودن ابعاد اقلام قابل فروش و قابل مشاهده بودن طرح و مدل آنها ، اغلب به صورت قفسه اي و طبقه بندي شده طراحي مي گردند.

نقش نور و ويترين فروشگاه در جذب مشتري بيشتر
امروزه نقش ويترين مغازه ها علاوه بر معرفي اجناس و نوع کاربري آنها سهم بسزايي در جلب و جذب مشتري دارند.فروشگاه هاي بزرگ براي داشتن ويترين جذاب تر با هم به رقابت مي پردازند.هيچ چيز براي مشتريان آزاردهنده تر از ظاهر يکسان و يکنواخت مغازه ها نيست.يادتان باشد که ويترين مغازه ي شما اولين عنصر تبليغاتيِ کار شماست که در معرض ديد همگان است.براي ديدن الگوهاي جذاب و مناسب ويترين مغازه ها و فروشگاه هاي پوشاکِ طراحي شده توسط طراحان با سابقه ي گروه پاياتک به گالري تصاوير مراجعه فرماييد.در گروه پاياتک با بهترين طراحي داخلي روز و مدرن ترين متريال هاي ممکن طراحي خاص و منحصر به فردي را براي شما عرضه مي نماييم و در تمامي مراحل پروژه شما را در جريال کار قرار خواهيم گذاشت
پاياتک