چگونگی چاپ کارت ویزیت

برای چاپ کارت ویزیت باید جنسی متناسب با شغل و طرح خود انتخاب کنید، و نیز هزینه ی چاپ کارت ویزیت را فراموش نکنید.

کارت ویزیت سلفون براق و مات در اندازه ی ویزیتی: این کارت ها متدوال ترین و ساده ترین انواع کارت ویزیت هستند، اگر قصد دارید شغل خود را در یک محله معرفی کنید ( مانند سوپرمارکت های محلی، کلید سازی، خدمات ساختمانی و … ) از این کارت استفاده کنید. این کارت برای کسانی که تنها یک هدف مستقیم به عنوان معرفی شغل خود را با کارت ویزیت دنبال می کنند مناسب است، همچنین هزینه ی چاپی این نوع کارت نیز بسیار پایین است و شما با صرف هزینه ی اندک صاحب 1000 عدد کارت ویزیت خواهید شد.

کارت ویزیت لمینت: چاپ کارت ویزیت لمینت برای کسانی که می خواهند کارتشان مدت زمان بیشتری در جیب یا آرشیو مشتریان بماند مناسب است، در طراحی کارت ویزیت لمینت به دلیل بزرگ تر بودن کارت و ارزنده بودن جنس کارت، جا برای خلاقیت و صرف وقت در طراحی کارت ویزیت محیاتر است. کارت ویزیت لمینت در انواع متفاوت، سایز های متفاوت و دوام طولانی، و همچنین قیمت متوسط، در بازه ی زمانی، بیشترین برد را در موفقیت بازاریابی مستقیم خواهند داشت.
کارت ویزیت فانتزی: چاپ کارت ویزیت فانتزی برای کسانی که می خواهند در دنیای کسب و کار خود متفاوت ظاهر شوند و کارت ویزیت خود را ماندگار کنند مناسب است. این کارت ویزیت ها به دلیل پویایی و خلاقیت در طراحی کارت و تعدد مدل های کارت ویزیت، موجب پر شور، خلاق و خاص جلوه دادن شغل شما خواهند شد. این کارت ویزیت ها متفاوت، پر شور، لوکس و شیک هستند. استفاده از این کارت ویزیت در نزد مشتری، نشانه ی خوش سلیقگی، داشتن ایده های ناب و خلاق و اهمیت دادن شما به حرفه و شغلتان خواهد بود.
کارت ویزیت PVC پی وی سی ، کارت ویزیت شیشه ای (ترنسپرنت) : چاپ کارت ویزیت پی وی سی و چاپ کارت ویزیت شیشه ای برای کسانی است که با صرف هزینه ی بیشتر علاوه بر دوام کارت ویزیت، تخصص اعتبار شغلی برای خود را نیز خواستارند. این کارت ویزیت ها شما را تک، منحصر به فرد، با پرستیژ و اصیل نشان می دهند. این کارت ویزیت برای مدیران، صاحبان شرکت ها، اعضای هیئت مدیره، کسانی که متفاوت می اندیشند و به خود اهمیت می دهند مناسب است. طراحی و چاپ کاتالوگ

کارت ویزیت طلاکوب و کارت ویزیت لوکس: رنگ طلایی از دیرباز نشانه ی پرستیژ و اشرافی گری بوده است و در نظر همگان این رنگ جلوه ای دو چندان دارد که حاکی از اعتبار و ثروتمندی ست. کارت ویزیت طلاکوب و کارت ویزیت لوکس استودیو طراحی و چاپ اشل در انواع مختلفی ارائه می شوند و از آن جمله می توان به لمینت برجسته طلاکوب، لمینت براق طلاکوب، لمینت مات طلاکوب، کارت ویزیت سلفون مات مخملی طلاکوب، کارت ویزیت لمینت مات مخملی طلاکوب و محصول خاص و استثنایی ما، کارت ویزیت لوکس طلاکوب با مقوای جیر مخملی می باشند.
منبع: اشل پرینت