انواع سازه نمایشگاهی

انواع سازه‌های نمایشگاهی که با امور چاپی در ارتباط هستند عبارتند از:
استندهای نمایشگاهی: این نوع سازه‌ مجموعه ابزارهایی برای نگهداری انواع پوستر در حالت ایستاده روی زمین می‎باشند که با اشکال متنوعی از جمله استند کراس، استند رومیزی، استند خرچنگی، تلسکوپی و ... قابل عرضه می‎باشد. اسکلت این استند بر حسب نیاز و درخواست مشتری می‎تواند متشکل از فلز، چوب، طلق و ... باشد. استند لوازم تحریر
رول آپ: رول آپ نوعی استند به شمار می‎رود که در آن متریال چاپی که عموما پلات لمینت، کنواس یا سینتاتک می‎باشد، در داخل یک قوطی آلومینیومی با یک فنر جمع شده و در نتیجه ، حمل و نقل و نگهداری آنرا تسهیل می‎کند. رول آپ‌ها انواع متعددی دارند از جمله:
رول آپ ثابت یکطرفه
رول آپ آویز گردان
رول آپ یکطرفه گردان
رول آپ دو طرفه گردان
رول آپ دو طرفه با‌هالوژن و گردان
پاپ آپ: این نوع سازه نیز که همچون انواع قبلی قابلیت چاپ دارد در ابعاد و اشکال متنوعی طراحی و ساخته می‎شود که ساختار آن پرتابل بوده و در کمترین زمان ممکن دیوارهای داخل غرفه را می‎پوشاند و در غرفه‌های بدون دیوار حکم دیوار جداکننده را دارد. پاپ آپ‌ها دارای سه نوع می‎باشند از جمله:
پاپ آپ سه در چهار : این نوع پاپ آپ داری 12 ماژول می‎باشد که ارتفاع آن برابر 228 سانتیمتر و در چاپ آن از 6 لت 68 x 228 سانتیمتری از جنس پلات لمینت استفاده می‎شود.
پاپ آپ سه در سه : این پاپ آپ داری 9 ماژول می‎باشد که ارتفاع آن 228 سانتیمتر و در چاپ آن از 5 لت 68 x 228 سانتیمتری از جنس پلات لمینت استفاده می‎شود.
پاپ آپ سه در دو : این نوع پاپ آپ داری 6 ماژول است که ارتفاع آن 228 سانتیمتر و در چاپ آن از 4 لت 68 x 228 سانتیمتری از جنس پلات لمینت استفاده می‎شود.
لایت باکس: نوعی تابلوی کوچک فانتزی است که یک لامپ هالوژن در آن تعبیه شده و دارای انواع آویز دو طرفه، لایت باکس دیواری، لایت باکس LED و لایت باکس زمینی ایستاده دو طرفه می‎باشد. لایت باکس‌ها قابلیت چاپ دارند و در اشکال متنوعی طراحی می‎شوند.
مهر پرینت