نکات مهم در طراحی استند

طراحي استند نيازمند تخصص و مهارت کافي در اين حوزه است که توسط متخصصان و گرافيست هاي حرفه اي صورت مي گيرد.
ابتدا انتخاب رنگ استند بايد با توجه به فعاليت شرکت انتخاب شود. چنانچه شرکت مورد نظر در زمينه توليد و فروش محصولات غذايي فعاليت مي کند بهتر است از رنگ هاي مهيج همچون قرمز و نارنجي استفاده کرد.
شرکت ايرانسل از رنگ زرد براي تمامي موارد تبليغاتي خود استفاده مي کند که در هر مکاني يادآور فعاليت اين شرکت مي باشد. بنابراين انتخاب يک رنگ مناسب در ابتداي راه و پايداري بر استفاده از آن، موجب مي شود تا استند در اذهان بينندگان جاي خود را باز نمايد.
استفاده از متون تاثيرگذار و جملات بکر به استند کمک زيادي مي کند. به هر اندازه يک استند زيبايي بيشتري داشته باشد، به همان ميزان نيز تاثيرگذاري بيشتري خواهد داشت. استند لوازم تحرير
وجود لوگوي شرکت در هنگام طراحي، يکي از نکات مهمي است که بايد مد نظر طراحان استند قرار بگيرد.
در استند علاوه بر بيان محصول، متوني نيز براي معرفي محصولات درج مي شوند. توصيه ما اين است که در بيان متون از فونتهاي متنوعي استفاده شود. کار با فونتهاي نستعليق زيبايي خاصي را به کار مي بخشد.
تصاوير گرافيکي زيبا و منحصر به فرد که با فعاليت و محصولات شرکت متناسب باشند بر اهميت و زيبايي استند مي افزايد.