طراحی دکوراسیون با استفاده از چوب

شايد در فضاهاي کاري و مغازه ها و فروشگاه هاي امروزي هيچ عنصري مانند چوب، طبيعت را در ذهن و روان ما جاري نسازد و يادآور احساس هاي خوب و آرامش بخش نشوند. با وجود تنوع هاي زيادي که در دنياي مصالح رخ داده است و در کنار مصالح کاملا نوين، مصالح طبيعي از جمله چوب با مصالح مصنوعي شبه خودشان جايگزين شده اند، اما باز هم چوب هاي طبيعي جايگاه ويژه و ارزنده اي را براي ما دارا هستند و هنوز هم هستند کارفرماياني که از چوب براي دکوراسيون مغازه خود استفاده مي کنند.
مثلا چوب گردو با قدمت فراوانش در بکاربري در انواع سازه هاي چوبي دکوراسيون داخلي جايگاه ويژه اي دارد و انتخاب آن در دکور داخلي مغازه ظاهري مدرن و کلاسيک را در مغازه ايجاد ميکند. به علت قيمت بالاتر چوب نسبت به مصالح ديگر استفاده از آن در دکور مغازه ظاهري لوکس و مجلل به مغازه شما ميدهد و تمايز قابل قبولي نسبت به رقبا ايجاد ميکند.
با کمي خلاقيت طراح و استفاده از طرح هاي بروز و مدرن مي توانيد فضاي مغازه خود را بسيار گرم دوست داشتني و پر از طراوت زندگي بکيد . که البته خود چوب با آن عطر خاص و بافت و رنگ گرم و طبيعي خودش در رسيدن به اين هدف کمک شايان و قابل قبولي را ايجاد ميکند.
ما نبايد فراموش کنيم که تاثير گذاري دکور و المانهاي چوبي در دکوراسيون مغازه بيشتر به نحوه ي چيمان و نوع طراحي دکور در ابعاد خاص مغازه است (دکوراسيون فروشگاه).