بهترین دکور فروشگاه

طراحی داخلی در دنیای امروز یک هنر است که از اهمیت بسیار ویژه ایی برخور دار است. شما با یک طراحی‌دکوراسیون‌فروشگاه داخلی ایده آل می توانید هم از تمامی قسمتهای مغازه به نحو احسن استفاده کنید هم اینکه روحی تازه در مغازه ایجاد کنید که همینمسائله باعث آرامش در بیننده ایجاد می شود و همین نکته می تواند برای دفع یا جذب مشتری مأثر باشد .در مبحث بعدی به طراحی مدرن دکوراسیون‌فروشگاه می پردازیم.طراحی‌دکوراسیون‌فروشگاه دقت کنید که یک طرح در فضایی که قرار است در آن کار شود با بهترین دکورفروشگاه و دیزاین را پیاده سازی نماید، باید به سنجش صحیح انجام شود زیرا هر طرحی مناسب هر فضایی نمی باشد پس باید این نکته را در نظر گرفت که بر اساس نیازها و سلیقه مشتری بهترین و مدرن ترین طراحی روز دنیا را خلق نماییم که این تنها در یک شرکت مجرب و حرفه ایی برعهده خواهد گرفت.

دکور ویترین مغازه
طراحی‌دکوراسیون‌فروشگاه کی از دلایل جذب اصلی مشتری است. هر چه دکور مورد نظر خوانا تر و شیک تر باشد تاثیر مثبت تری رو مشتری گذاشته شود.رنگ و نو نورپردازی نقش به سزایی در ویترین دارد ، زیرا یک کالا زمانی خود را لوکس در ویترین جلو می دهد که از رنگ و نورپردازی حرفه ایی استفاده شده باشد. اما اگر از رنگ بندی و نور مناسب در محیط استفاده نشود تاثیر مثبتی در جذب مشتری نداشته.در طراحی ویترین هنر مفهومی به مغازه کمک می کند که اجناس با ارزش تر و مدرن تر جلوه داده شوند.در مبحث بعدی به دکورفروشگاه می پردازیم.

دکوراسیون مغازه
طراحی‌ دکوراسیون‌ فروشگاه از اهمیت ویژه ای برخور دار است زیرا باید از سقف تا کف از متریال ها مناسب در رنگ های خاص و نورپردازی زیبا به طوری که اجناس بدرخشن و چیدمان مبلمان و دکور و ویترین های درون مغازه طوری باشد که مشتری در یک جا متوقف نشود و مسیر رفت آمدی برای دیدن اجناس داشته باشد.چیدمان غلط باعث می شود تا در مسیر به یک نقطه کور تداخل داشته و همین مشتری راکلافه می کند. طراحی فضای مغازه باید طوری باشد تا مشتری زمان مناسب برای تصمیم گری و مشرف به تمامی اجناس باشد. 

پایاتک