انتخاب جنس کاغذ چاپ

بر اساس طرح و هزینه ای که می خواهید صرف کنید جنس کاغذ و کارت ویزیت خود را انتخاب کنید.

جنس هایی که در رده ی قیمت مناسب قرار می گیرند : شامل کارت ویزیت سلفون براق و مات، کارت ویزیت سوسماری، کارت ویزیت کتان (امباس، پلاستیک و آلمانی) ، کارت ویزیت برچسبی (لیبل) – این کارت ویزیت ها به صورت استاندارد در ابعاد 8.5×4.8 چاپ می شوند.
اگر در طرح کارت ویزیت شما رنگ سفید غالب است، بهتر است از سلفون مات و یا انواع کتان استفاده نمایید.برای رنگ های شفاف و شارپ استفاده از کارت ویزیت سلفون براق یا سوسماری مناسب است. حتی الامکان از انتخاب رنگ مشکی به صورت تمپلات ( تمام زمینه) خودداری کنید. در صورت انتخاب رنگ مشکی جنس کارت ویزیت سلفون مات پیشنهاد نمی شود. طراحی و چاپ کاتالوگ

کارت ویزیتهای با قیمت متوسط : این سری از کارت ها شامل انواع کارت های لمینت با سایز های مختلف ( نظیر لمینت براق، لمینت مات، لمینت برجسته، لمینت سوزنی ) و انواع کارت ویزیت های فانتزی می باشد.
کارت ویزیت های قیمت بالاتر : در دسته ی کارت ویزیت های PVC و کارت ویزیت شیشه ای قرار می گیرند.
کارت ویزیت لوکس و خاص: کارت ویزیت PVC نقره ای و طلایی کارت ویزیت های لوکسی هستند که معمولا برای کارت های تخفیف، کارت VIP، کارت مدیریتی و … به کار می روند.
همچنین علاوه بر موارد فوق می توانید طرحی برای فرم کلی کارت خود طراحی نموده و به صورت اختصاصی برای خود داشته باشید، برای این کار لازم است قالب طرح شما ساخته شود. بدین صورت شما صاحب یک کارت ویزیت منحصر به فرد خواهید بود، اما هزینه ی تولید کارت اختصاصی بیشتر خواهد بود.
منبع: اشل پرینت