طراحی داخلی دکور فضای فروشگاه

خلق فضاي دکور داخلي مغازه مانند تمام آفرينش ها هنري پديده ايست پيچيده که مربوط به شناخته ترين زواياي روح است.براي به ثمر رسيدن دکوراسيون داخلي مغازه اي ايدآل بايد پس از بررسي فضاي داخلي ، پلان موجود و خواسته هاي کارفرما در مسير خلق اثر به کندو کاو در ذهن پرداخت و با هم در آميختن رنگها و بازي نور فضايي دلنشين و جذاب هم براي کارمندان و هم براي بازديدکنندگان و مشتريان پديد آورد.
دکوراسيون داخلي مغازه را از از جهت معيار هاي روانشناسي نيز ميتوان مورد بررسي قرار داد زيرا فضايي که فرد در آنجا کار مي کند نشان دهنده روحيه افراد آنجاست و اين انرژي خاصي که از آن محيط ساطع مي شود مستقيما بر بازديد کنندگان و مشترياني که فروشگاه شما رجوع ميکنن تاثير داشته و عامل مستقيم در جذب و دفع آنها خواهد بود. براي همين است که روح يک مکان را با دکوراسيون داخلي ميتوان تغيير داد تا در شرايط کاري و فروش شما بهبود حاصل شود (دکوراسيون فروشگاه)

طراحي دکور سقف مغازه
براي طراحي سقف مغازه ميتوان از واژه خلق شگفتي هاي بصري استفاده کرد زيرا کاملا تخيل يک طراح مجال پرواز ميابد.
خلق يک دکور سقف متفاوت و زيبا را از الحاق متريال ، توناليته هاي رنگي و بافت هاي گوناکون تجربه کنيد. گرچه سادگي اغلب بهترين انتخاب است ، اما سقف مي تواند به همان شيوه اي رنگ يا پرداخت شود که ديوارها شده اند.
سينما کاtه اولين کافه - غذا خوري است که با الهام از سينماي کلاسيک قرن نوزده در يک مساحت 238 متر مربعي ساخته شده است. طراحي داخلي کافه گرما ، راحتي و حس و حال مدرن و مينيمالي را به وجود مي آورد. صندلي هاي ارگانيک نارنجي ، نيمکت طويل زيتوني و سنگ مصنوعي سفيد براي ايجاد محيطي خودماني گرد هم آورده شده اند و دکوراسيون خاص سقف که همچون يک حلقه فيلم باز شده است ، عنصر تحرک را به فضا اضافه مي کند و بر پويايي محيط تاکيد مي کند.