کارت ویزیت آماده

زمانی که شما برای انتخاب کارت ویزیت اقدام می نمایید تا به طرح مورد نظر خود برسید کمی زمان صرف این کار خواهید کرد و ممکن است نتوانید طرح مورد نظر خود را به طراحان منتقل نمایید تا همان گونه که انتظار دارید بشود.
برای انتخاب طرح بهتر است قبل از انتقال آن به طراح ,طرح مورد نظر در ذهنتان را بکشیدو اینگونه به طراح ارائه دهید تا هم طراح بتواند به سمت طرحی که در ذهن شما می باشد طراحی کند هم شما به خواسته خود برسید.

کارت ویزیت های آماده
همان طور که شما هم می دانید در فضای مجازی طرح های بسیار زیادی منتشر می شود که اکثرا به صورت رایگان هستند و یه شما اجازه استفاده از این طرح ها را می دهند. چاپ کاتالوگ
این نوع طرح ها هم مزیت هایی دارد و هم معایبی ما قصد داریم در این بخش به مزایا و معایب استفاده از این کار بپردازیم:
1 : مزایا:مزایای استفاده از کارت ویزیت آماده اینگونه می باشد که شما برای طرح مورد نظر هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید و این یک مزیت جالبی می باشد.
مهمترین مزیت این کارت ها این است که تنوع بالایی در انتخاب دارید و رنگهای مختلف بنا به سلیقه شما وجود دارد که خیلی به شما کمک می کند.
2 : معایب : بزرگترین عیب استفاده از کارت های آماده این است که هر کسی به این طرح ها دسترسی دارد و ممکن است طرحی که شما انتخاب می نمایید با یکی در گر یکسان باشد.
راهکار مناسب : استودیو طراحی اشل می تواند با دز اختیار گذاشتن این طرح ها به شما امکان این را بدهد که شما طرحی که در ذهن دارید را در مجموعه کارت های آماده مشاهده نمایید و سپس با تغییرات بر روی آن به طرح زیبا و مخصوص خود برسید.