کارت ویزیت

در ست های اداری (در بخش های آینده به طور کامل به توضیح در این مورد می پردازیم) یکی از پر کاربرد ترین اجزا کارت ویزیت می باشد.

کارت ویزیت نشانگر سمت و مشخصات فرد در شرکت یا سازمان می باشد.
یکی از مواردی که باعث زیبا تر شدن کارت ویزیت می شود سادگی کارت است کارت ویزیت چون در سایز کوچک چاپ می شود اگر از طرح های شلوغ و رنگامیزی تند استفاده شود باعث خستگی چشم می شود.
در کارت ویزیت ها طراحی به گونه ای می باشد که نشانگر کار شخص,سمت,آدرس و شماره تماس است.به خاطر همین موضوع در زمان طراحی کارت ویزیت باید دقت بسزایی داشد که هم تمام موارد فوق رعایت شود و هم کار زیبا و ساده ای در چاپ به مشتری داده شود.
طراحان و مشتریان در مورد کارتهای ویزیت ساده نگر هستند و بر روی این موضوع زیاد تمرکز نمی کنند در صورتی که کاملا می توانیم بگوییم که کارت ویزیت نشان گر قدرت شما در حرفه شغلیات است. چاپ کاتالوگ
به طور مثال شما در یک همایش سنگین و مهم در مورد رشته کاریتان شرکت نموده اید و در پایان جلسه یا یک فرد که در همایش حضور داشته می خواهید ارتباط شغلی بر قرار کنید برای این کار احتیاج به معرفی خود و مجموعه ای که در آن مشغول هستید دارید پس راحت ترین کار این است که شما یک کارت ویزیت به آن شخص بدهید.
فرد مورد نظرتان با دیدن کارت ویزیت شما متوجه می شود که در کارتان مهم هستید یا خیر.
برای همین موضوع یکی از ساده ترین و مهم ترین بخشها در تبلیغات کارت ویزیت می باشد.
منبع: اشل پرینت