کارت ویزیت و چاپ

در زمان انتخاب کارت ویزیت با در نظر داشتن توضیحاتی که در بخش های قبلی خدمت شما عزیزان عرض کردیم به فیلتر های دیگری نیز باید توجه داشته باشید که یک کار مناسب و با کیفیت تحویل بگیرید. چاپ کاتالوگ
مهم ترین بخش بعد از طراحی کارت ویزیت چاپ کارت می باشد , چاپ کارت ویزیت چند مسئله کیلیدی مهم دارد که در زیر به آن اشاره خواهیم نمود.:
1 : نوع رنگی که استفاده می شود.
2 : نوع ماشین آلات
3 : نوع کاغذ مورد استفاده
4 : فیلم و زنک

خوب با اشاره به موارد بالا کاملا مشهود است که اگر یکی از این چند مورد نام برده اشکال داشت باشد ما نی توانیم کار مناسب و مورد قبول خود را تحویل بگیریم.
از نظر فنی رنگ مورد استفاده در چاپ بسیار بسیار بسیار مهم می باشد , در استعلام قیمت از مجموعه های مختلف حتما برای شما هم پیش آمده که در بعضی از آنها قیمتها با هم متفاوت هستند این اختلاف قیمت به خاطر چند مورد می باشد که یکی از آنها استفاده از رنگهای بی کیفیت و ارزان است.
وقتی فیلم و زینک بر روی دستگاه بسته می شود و دستگاه آماده چاپ می گردد اگر رنگ مورد استفاده از کیفیت خوبی برخردار نمباشد رنگ در ترکیب به درستی در نمی آید و ما اختلاف رنگ داریم.
البته ناگفته نماند که نوع دستگاه چاپ نیز در این امر بسیار مهم است و دستگاه های جدید و بروز خیلی بهتر از دستگاه های قدیمی می باشند .
در آخر کار باید به فکر انتخاب مجموعه ای باشد که تمام فیلتر هارا رعایت کرده باشد و به شما این تضمین را بدهد که بعد از چاپ کار در صورت خرابی کار آن را برای شما تعویض نماید.
منبع: اشل پرینت