طراحی استند تبلیغاتی

با قرار دادن استند ایستاده در کنار غرفه های نمایشگاهی و یا در فروشگاهها می توان توجه بازدیدکننده را جلب نمود و برای لحظه ای او را برای خواندن یا حداقل دیدن استند و سطح گرافیکی متوقف نمود.
طراحی استند تبلیغاتی در ذیل امور گرافیک قرار دارد که در سایزهای و سازه های متفاوتی صورت می گیرد. برای طراحی استند از سایزهای معمول 200 90 سانتیمتر، 160 60 سانتیمتر و 200 100 سانتیمتر، به صورت مستطیل عمودی استفاده می شود، اما شیوه های نوین طراحی سازه های استند این امکان را فراهم می کند تا از سایزها و شکل های دیگری نیز برای طراحی استند تبلیغاتی استفاده کنیم.
طراحی استند برای معرفی یک مؤسسه یا شرکت، تبلیغ برای یک محصول خاص، شرح فعالیت ها و کارهای تبلیغاتی دیگر در محیط های مختلف انجام می شود. این محیط می تواند غرفه یک نمایشگاه باشد یا محیط یک شرکت، مؤسسه و یا آموزشگاه.
استندها به دلیل اندازه های منحصر به فرد این قابلیت را دارند تا در نمایشگاه ها شرح وضعیت، فعالیت و محصولات شرکت را با شرح کامل ارائه دهند و تصاویر و شعارهای تبلیغاتی شرکت را لحاظ نمایند.
استندهای نمایشگاهی امروزه در بسیاری از معابر، فروشگاه ها، داروخانه ها، سالن های همایش، نمایشگاه ها و حتی دفاتر و شرکتها کاملاً قابل مشاهده هستند.
مهر پرینت