دکوراسیون‌داخلی‌بوتیک

طراحي مفهومي از خلاقيت وايده ذهني آدمي مي باشد.در زير مجموعه طراحي گزينه هاي زيادي وجود دارد که يک از گزينه هاي مورد به مبحث ما و پر کاربرد ترين موردي که در اقتصاد دنياي امروز تاثير گذار است : دکوراسيون امروزه پر کاربرد ترين از موارد است.البته ناگفته نماند که يک دکوراسيون ايده آل و مناسب را مي تواند اشاره کرد که برگرفته از خلاقيت و ايده مناسب باشد.دکوراسيون‌‌‌‌‌‌‌داخلي‌بوتيک هم از مواردي است که مشتري در هنگام خريد پوشاک با محيط آن برخورد مي کند.در طراحي دکوراسيون فروشگاه يا مغازه هاي بزرگ انتخاب طراحي و خلاقيت راحت تر نسبت به فضاي محدود است.براي بزرگ تر نشان دادن فضاي محدرد مي توان از رنگ هاي خنثي مانند : سفيد استفاده کرد.از مزاياي ديگر اين رنگ هماخواني داشتن با بقيه رنگ ها مي باشد.رنگ سفيد به تنهايي از لحاظ روحي ايجاد سردي مي کند براي متعادل کردن اين محيط مي توان لکه رنگي هايي با استفاده از متريال ها استفاده کرد . نورپردازي در دکور‌اسيون بوتيک از مواردي است که مي تواند در جذب مشتري تاثير گذار باشد .مثلا نورپردازي در ويترين مي تواند در سليقه هاي خاص طراحي شود .همچنين مي توان روي اجناس خاص و برند هاي معتبر ؛ نور را بروي آن ها انداخت يا اين که تمام ويترين را روشن کرد يا اينکه فقط يک نور بر روي يک مانکن باشد. دکوراسيون فروشگاه

دکوراسيون‌بوتيک‌مدرن
در دکور‌بوتيک نوع چيدمان مبلمان يا قرار گيري استند ها و قفسه ها مي تواند تاثير گذار باشد.مشتري وقتي داخل مغازه مي شود بايد طراحي داخلي تمامي وسايل مربوط به دکور و مبلمان بوتيک طوري باشد که مشتري گردش در مسير را در مغازه داشته باشد زيرا اکر مديريت چيدمان به خوبي انجام وچيده نشده باشد مشتري يا ديد کافي به تمام وسايل و اجناس را نخواهد داشت يا اينکه به نقطه کور از مغازه مي رسد و جالب و خوشايند نيست که جزو يکي از ضعف هاي طراحي‌دکوراسيون‌بوتيک مي باشد.همچنين مسير رفت آمد درب ورود يا خروج مشتري هم ميتواند مهم باشد .اگر هم از يک درب براي ورود و خروج استفاده مي کنيد مي توانيد به صورت شيشه ايي يا نورپردازي سردر آن طوري باشد که در کنار ديگر مغازه ها جلب توجه ويژه ايي داشته باشد.
پاياتک