معروفترین برندهای لوازم آرایشی

زیبا بودن غریزه ای طبیعیست که همه افراد به دنبال آن هستند. بشر به ویژه خانم ها، گرایش به سمت هر چه زیباتر شدن دارند و بدین منظور با استفاده از مواد مختلف خودشان را تا انجا که ممکن است زیباتر جلوه می دهند. به منظور هر چه بهتر برآورده کردن این خواسته شرکت های آرایشی و بهداشتی زیادی در سرتاسر دنیا به تولید لوازم آرایشی پرداخته اند. برندهای آرایشی و بهداشتی مختلف که تنوع محصول بالایی دارند از ادکلن و عطر گرفته تا انواع کرم، رژ لب ، خط لب و غیره. استند لوازم آرایش
از انجا که برندهای مختلف و فراوان لوازم آرایش و بهداشتی بازار را فرا گرفته است اکثر اوقات این سوال برای مصرف کننده ها پیش می اید که کدام برند آرایشی بهتر و سالمتر است و بهتر است کدام یک را انتخاب کنم؟

10. برند کلینیک(Clinique)
کلینیک یکی از برندهای آرایشی معروف دنیا می باشد.برتری محصولات کلینیک نسبت به سایر برندهای آرایشی این است که از نظر آلرژی زایی تست شده اند. توصیه متخصصین پوست برای مصرف محصولات کلینیک به هرچه بیشتر شدن مشتریان این برند کمک کرده است. نکته جالب توجه اینکه محصولات کلینیک در کشورهای مختلف همانند نیست چرا که با توجه به تنوع آب و هوایی و پوست های متفاوت افراد در کشورهای مختلف این محصول با فرمول های خاص تولید می شود.

9. برند مک(Mac)
شرکت مک توسط فرانک توسان و فرانک آنجلو تاسیس شد.مک در حال حاضر تولید کننده انواع لوازم آرایشی می باشد. تنوع محصولات مک به گونه ایست که هم مشتریان طرفدار مد و هم افرادی که سنت گرا هستند را راضی نگاه داشته است. مک نهمین برند معروف لوازم آرایشی در سال 2013 شناخته شد.

8. مای بلین(Maybelline)
مای بلین را در هرجای دنیا اسم ببرید خواهند شناخت. خانم ها که عاشق این برند هستند. غیر ممکن است در مهمانی های مجللشان از این برند آرایشی برای زیباییشان استفاده نکنند چرا که مای بلین معجزه می کند.

7. اربن دیکِی( Urban Decay)
در سال 1996 اربن دیکی در آمریکا شروع به کار کرد و خیلی زود به دلیل کیفیت بالای محصولاتش بازار را فراگرفت و فروش فوق العاده ای داشت.

 

منبع: مجله دلگرم