نحوه ی چیدمان در دکوراسیون فروشگاه

طراحیدکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک شیک و مدرن نقش بسیار حائز اهمیتی در جذب و انتخاب صحیح و رضایت مشتری دارد.اولین نکته برای طراحی فروشگاه پوشاک ، توجه به نوع محصولات و همچنین متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت بسیار زیادی در نوع طراحی دارد.دومین نکته توجه به دو بخش مجزای دکوراسیون داخلی فروشگاه و همچنین ویترینِ آن است ، که باید هریک را با برنامه ریزی و اعمال نکات مهم دکوراسیون طراحی نمود.

نحوه ی چیدمان در دکوراسیون فروشگاه

در یک فروشگاه پوشاک باید به این نکته توجه نمایید که دکوراسیون باید به گونه ای باشد که انواع پوشاک نمایش خوبی داشته باشند و براحتی برای مشتری طرح و مدل آنها قابل رویت و دسترسی باشد تا موجب رضایت و خرید مناسب وی شود.در طراحی دکوراسیون فروشگاه کیف و کفش به دلیل کوچک بودن ابعاد اقلام قابل فروش و قابل مشاهده بودن طرح و مدل آنها ، اغلب به صورت قفسه ای و طبقه بندی شده طراحی می گردند.

نقش نور و ویترین فروشگاه در جذب مشتری بیشتر
امروزه نقش ویترین مغازه ها علاوه بر معرفی اجناس و نوع کاربری آنها سهم بسزایی در جلب و جذب مشتری دارند.فروشگاه های بزرگ برای داشتن ویترین جذاب تر با هم به رقابت می پردازند.هیچ چیز برای مشتریان آزاردهنده تر از ظاهر یکسان و یکنواخت مغازه ها نیست.یادتان باشد که ویترین مغازه ی شما اولین عنصر تبلیغاتیِ کار شماست که در معرض دید همگان است.برای دیدن الگوهای جذاب و مناسب ویترین مغازه ها و فروشگاه های پوشاکِ طراحی شده توسط طراحان با سابقه ی گروه پایاتک به گالری تصاویر مراجعه فرمایید.در گروه پایاتک با بهترین طراحی داخلی روز و مدرن ترین متریال های ممکن طراحی خاص و منحصر به فردی را برای شما عرضه می نماییم و در تمامی مراحل پروژه شما را در جریال کار قرار خواهیم گذاشت
پایاتک